Stockholm

Stockholm
Kungsholmen

onsdag 25 januari 2012

15.01.12-16.01.12

Idag skulle vi aka lokalbuss till Johdpur. Det var inte skitkul.. Men var bara 5h sa var ok. Val framme tar vi tuktuks upp till fortet som var de man skulle se dar. Efter de var de middag o sangdags som galler. Pga att vi skulle upp tidigt till bussen nasta dag.

Forsov oss o vaknade 06.50, sammig 07.00. Strassade pa sig kladerna o slangde ner packningen i vaskan o sprang mot bussen. Rullar ivag o har 9h bussresa framfor oss. Gick bra for min del men nagra blev ganska aksjuka nar vi akte pa alla slingriga vagar i berger. Vi landar lite tidigare an planerat vilken ingen klagade pa. Vi aker till hotellet o kastar in alla grejer.

Vi beger oss till de Kejserliga palatset som ska vara de storsta i Indien. Sag ut som alla andra fast lite storre. Det var jatte fin sjo utsikt och mitt i sjon fans ett stort hotel som tidigare hade tillhort palatset. Efter rundturen i palatset at vi middag o tog sedan en promenad hem. vi gick forbi ett Indiskt brollop som vi vart inbjudna pa, o woow dom gillar o fira brollop.
Nar vi var tillbaka pa hotellet gick ja o la mig mig for madde inte sa bra. Nar Tiley kommer tillbaka hor vi att de ar ett javla liv ute vid polen. Hon blir valdigt intresserad o gar ner, hon forsoker fa ner mig men ja bestammer vuxet att stanna kvar. Efter 5 min hor man hur 15 personer skricker HIT MAAAAAN!!! Vilket ar det smeknan ja dragit pa mig pga min frisyr. Jag vart lite mer intresserad nu o bestammer mig for att ga ner. De visar sig att de ar nastan bara norrman som kor typ samma tur som vi.
Ja o Tiley sitter dar o dricker rom o ol med dom till ca 4 pa morgonen. valdigt trevligt:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar